onsdag, juli 19, 2006

Den handler om at knalde!

Random thoughts om hvorvidt "Reach for the sky" med Firehouse handler om at knalde!

Firehouse - Reach For The Sky Lyrics

Ohh yeah manden er tydeligvis erotisk eksalteret
Well I'm an outlaw han lever udenfor samfundets normer fordi han bare elsker at knalde
I make my living on the run han bliver nødt til at flygte/løbe fra alle de kællinger han har knaldet
My life is lonely, but I was born to need no one han lover them og leaver them
Always on my own ohh igen
My gun is loaded hans gokkejern er ladt - gad vide hvad det er en metafor for?,
I'm a six-shot heart attack
I pull the trigger han trykker "den" helt i bund,
so you better watch your back pas på assen, for ellers kan det hurtigt gøre avs
Looking out for #1 nummer 1 = tissetrolden so you had better take this piece of advice
Make your move knep mig, stick 'em up frem med patterne or kiss your ass goodbye eller du får den i det brune øje
Reach for the sky tøsepigebørnene bliver helt vilde og eksalterede af at blive knaldet, og føler at de kommer i himlen or I will shoot you down sperm In the blink of an eye i øjet--
reach for the sky
There's nowhere to run nowhere to hide han har så stor en pik at han nok skal finde dig
Reach for the sky
I got the drop on you han er lidt en gris der drypper so raise them high Reach for the sky
Well it's a show down showdown = lagengymnastik, this is what I do for fun det er sjovt at knalde
I got a reputation, yeah I'm the fastest gun han er kendt som den hurtigste pistol = diller
I'm living on the highway movin' on from town to town fra kælling til kælling
You better do it my way det er far der bestemmer or I will shoot you down

Looking out for #1 so you had better take this piece of advice
Make your move, stick 'em up or kiss your ass goodbye
Reach for the sky or I will shoot you down
In the blink of an eye -- reach for the sky
There's nowhere to run nowhere to hide
Reach for the sky
I got the drop on you so raise them high
Reach for the sky

Take your best shot prøv bare, der er ingen der knalder bedre end C.J. Snare
Oh Åh go for your guns baby patter patter patter
Reach for the sky or I will shoot you down
In the blink of an eye -- reach for the sky
There's nowhere to run nowhere to hide
Reach for the sky
Reach for the sky or I will shoot you down
In the blink of an eye -- reach for the sky
There's nowhere to run nowhere to hide
Reach for the skyI got the drop on you so raise them high
Reach for the sky
Ohh Åhh reach for the sky

Ingen kommentarer: