tirsdag, februar 02, 2010

Jamen, hvad fanden!

Havde ham her forventet?

Og nej, det er ikke fordi jeg vil være efter Dell.
For hvad fanden forventer man, når man hedder Miklas????
Så har man da fortjent at få buksevand og stjålet sine madpenge hver eneste dag.
Så hør her Tude Søren - du burde nok tage en snak med dine forældre, inden du begynder at gå rundt og pege fingre af andre!


PS: Joh, jeg synes også selv, det er dybt upasende og overhovedet ikke morsomt - altså linket til navnet Miklas - men helt ærligt, så kom det altså frem af sig selv på billedsøgningen, og selvom det er usmageligt, så kunne jeg da ikke lade sådan en chance gå fra mig.
Men hvad siger i? Læg gerne kommentarer, så vi kan få undersøgt det her til bunds...

PPS: Det her faldt jeg lige over - god gas ;-)

2 kommentarer:

Tommy T sagde ...

Han sku hiel ha la, hiel ha la, hiel ha laet wææææææææææææær!

Mads sagde ...

Vi skal da have noget bukselak. Og det kan kun gå for langsomt. Gad vide om det var det, de lugtede af i børneradio...?