onsdag, august 23, 2006

Pågående journalist!

Ham her journalisten kender helt sikkert Gisela Duse Stefansen. Når han ikke er tilfreds med et svar, så stiller han bare spørgsmålet igen!:

- Handler det her om, at du kom hjem til landsholdet som såkaldt stjerne og fik rollen som en, der ikke spillede ret meget og derfor følte din forfængelighed, din stolthed såret?

- Det er den jo hver gang, man ikke spiller. Det er ens professionelle stolthed, der bliver ramt, hver gang man ikke er blandt de 11 startende.Med for det sportslige.

- Handler det her om, at du kom hjem til landsholdet som såkaldt stjerne og fik rollen som en, der ikke spillede ret meget og derfor følte din forfængelighed, din stolthed såret?

- Om jeg så havde haft det som blommen i et æg rent socialt, men der stadig havde været de samme sportslige udsigter for mig, så havde jeg også sagt stop på landsholdet. Jeg var ikke med for det sociale, jeg var med for det sportslige.

- Handler det her om, at du kom hjem til landsholdet som såkaldt stjerne og fik rollen som en, der ikke spillede ret meget og derfor følte din forfængelighed, din stolthed såret?

- Kompleksiteten i det er nok, at i AZ passede medspillerne sig ind efter, hvordan jeg spillede, mens jeg på landsholdet skulle passe mig ind efter, hvordan landsholdet spillede, og det gik måske ikke som det skulle.

- Hvad tror du, den almindelige danske fodboldtilskuer, der 'blot' følger med i landskampene, tænker om dig? Og her må du godt svare, at du er fuldstændig ligeglad!

- Det er jeg da ikke! Men jeg tror nok, de tænker, at det ikke er verdens største tab for dansk fodbold, at jeg stoppede på landsholdet. Og det er det jo heller ikke.



Hele interviewet med Kenneth Perez, om den fatale dag han stoppede på landsholdet, kan læses her, men så har de jo nok fået det rettet til!

PS: Han er iøvrigt en tudesøren

Ingen kommentarer: